Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 09:28, 5.12.2025 r.

Webinar „Obowiązkowy KSeF – najważniejsze założenia trybów online/offline24 oraz awarii”

Zapraszamy w piątek 28 listopada o godz. 12.00 na trzeci  webinar z cyklu poświęconego Krajowemu Systemowi e-Faktur, którego organizatorem jest Ministerstwo Finansów we współpracy ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce oraz Polską Izbą Biegłych Rewidentów (partnerzy cyklu).

13 listopada 2025

Podczas spotkania na temat „Obowiązkowy KSeF – najważniejsze założenia trybów online/offline24 oraz awarii”, dowiedzą się Państwo:

- jak działają tryby online/offline24 w KSeF,

- jakie są zasady wystawiania faktur w przypadku awarii systemu lub braku dostępu do KSeF,

- jakie są obowiązki podatników w sytuacjach awaryjnych oraz sposoby zapewnienia ciągłości fakturowania.

Webinary są skierowane do: księgowych, biur rachunkowych, biegłych rewidentów, przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym korzystaniem z KSeF.

Udział w webinarze jest nieodpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia. 

Zachęcamy do udziału oraz do nadsyłania pytań dotyczących KSeF na adres: ksef@skwp.pl. Eksperci odpowiedzą na wybrane pytania podczas kolejnych spotkań w cyklu.

Zainteresowanych tematem KSeF, którzy nie mogli uczestniczyć we wcześniejszych webinarach zachęcamy do obejrzenia nagrań, dostępnych na YouTube:

Webinar 1. Podstawowe informacje o KSeF

Webinar 2. Wystawianie i otrzymywanie faktur w KSeF

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl