© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 03:56, 22.12.2024 r.
Centrum Edukacji PIBR zorganizowało spotkanie online poświęcone przygotowanemu przez samorząd Alertowi specjalnemu
Webinar „Alert Specjalny – badanie za 2020 r. Co warto wiedzieć?”, który odbył się 9 marca 2021 r., zgromadził przed ekranami komputerów około 450 osób. Tematem spotkania online był „Alert specjalny - Badanie za 2020 r.”, czyli przygotowane przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów opracowanie zawierające podsumowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa i standardach, które mają zastosowanie do badania sprawozdania finansowego. To bardzo przydatne narzędzie jest od kilku lat przygotowywane przez Komisję ds. standaryzacji.
Organizatorem webinaru było Centrum Edukacji PIBR, a swoją wiedzą nt. Alertu dzieliły się Barbara Misterska-Dragan, prezes Krajowej Rady Biegłych Rewidentów oraz Katarzyna Korycka, kierownik działu realizacji zadań nadzoru w PIBR.
Zapis video webinaru można obejrzeć tutaj.
Alert specjalny dostępny jest tutaj.
Zachęcamy do udziału w kolejnych spotkaniach organizowanych przez Centrum Edukacji PIBR – bogatą ofertę Centrum (szkolenia oraz materiały edukacyjne) można na bieżąco sprawdzać na stronie https://ce.pibr.org.pl
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.