Celem fundacji jest:
- Działalność w zakresie pomocy w celu poprawy warunków życia biegłych rewidentów żyjących w niedostatku z powodów losowych,
- Niesienie pomocy materialnej oraz wspieranie różnorodnych form aktywizacji społecznej biegłych rewidentów seniorów,
- Promocja zawodu biegłego rewidenta oraz jego społecznej roli,
- Promocja i wspieranie rozwoju standardów zawodowych biegłych rewidentów, w szczególności standardów etyki, standardów badania oraz wykonywania innych usług zawodowych biegłych rewidentów,
- Promocja oraz wspieranie rozwoju sprawozdawczości finansowej i niefinansowej, w tym sprawozdawczości elektronicznej,
- Działalność w zakresie edukacji i nauki.
Od kandydatów oczekujemy:
- Przedstawienia wizji działalności w zakresie realizacji celów statutowych dotyczących biegłych rewidentów seniorów,
- Motywacji w działaniu na rzecz społeczności biegłych rewidentów i chęci rozwoju Fundacji,
- Doświadczenia w zarządzaniu projektami,
- Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Posiadania uprawnień biegłego rewidenta lub tytułu biegłego rewidenta seniora.
Dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres biuro@pibr.org.pl lub składać w biurze podawczym PIBR w terminie do 29 września.