© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 09:28, 5.12.2025 r.
29 października odbędzie się drugi webinar z cyklu poświęconego Krajowemu Systemowi e-Faktur, którego organizatorem jest Ministerstwo Finansów we współpracy ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce oraz Polską Izbą Biegłych Rewidentów (partnerzy cyklu). Tematem spotkania będzie „Wystawianie i otrzymywanie faktur w KSeF”.
Podczas spotkania dowiedzą się Państwo jak wygląda krok po kroku proces wystawiania faktury w KSeF oraz obieg i odbiór faktur. Wskazane zostaną także praktyczne rozwiązania i najczęstsze błędy popełniane przy pracy z KSeF.
Webinar rozpocznie się o godz. 12.30 i potrwa godzinę. Wymagana jest rejestracja.
Zachęcamy do nadsyłania pytań dotyczących KSeF na adres: ksef@skwp.pl. Eksperci odpowiedzą na wybrane pytania podczas kolejnych spotkań w cyklu.
Webiary są skierowane do: księgowych, biur rachunkowych, biegłych rewidentów, przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym korzystaniem z KSeF.
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.